Superb
Training
incompany trainingen
Heb je binnen je organisatie een gezamenlijke opleidingsbehoefte? Of ben je op zoek naar een training die precies past bij jouw vraag en behoeften? Dan is een incompany training dé oplossing.
Ik bied maatwerk in aansluiting op jouw organisatie, praktijk en vraag. Ik zorg ervoor dat de theorie optimaal aansluit bij jouw situatie.
Voordelen van incompany
De inhoud is afgestemd op je organisatie, praktijk en vraag
Je medewerkers herkennen de inhoud daardoor nog beter
De onderlinge betrokkenheid en motivatie stijgen hierdoor aantoonbaar
Het hele team in één keer op hetzelfde kennisniveau
Planning van de training afgestemd op de agenda van je organisatie
Op je eigen locatie of een andere locatie in de buurt; geen/nauwelijks reistijd
Trainingsprogramma’s
Mijn trainingsprogramma’s zijn vooral gericht op management, klantgerichtheid, sales en communicatie. Hieronder zijn een aantal voorbeelden van trainingsprogramma’s weergegeven. Varianten op deze trainingsprogramma’s en andere trainingsprogramma’s zijn mogelijk.
Acquisitie
Behoefte aan new business maar (koude) acquisitie is een drempel?
Je leert om een boeiende en inspirerende gesprekspartner te zijn. Je krijgt de tools om met de meest voorkomende bezwaren in de huidige markt om te gaan. Hierdoor kan je aangenaam en met overtuiging acquireren.
Sales
Moeite met het sluiten van de deal? Behoefte aan new business maar (koude) acquisitie is een drempel? Meer inzicht nodig in je klant? Lage conversie op je offertes?
Je krijgt handvatten en tools mee om het vertrouwen van je klant te winnen en de concurrent buiten spel te zetten. Je traint het totale proces van acquisitie tot aan het sluiten van de deal.
Communicatie
Wil je je communicatieve vaardigheden een impuls geven?
In deze training sta je stil bij waar het in de communicatie om draait. Verbinding maken. De goede vragen stellen, omgaan met bezwaren , non verbale communicatie en de impact daarvan. Je leert te herkennen met wat voor type persoon je in gesprek/contact bent en hoe je daar het beste op kunt aansluiten.
Telefonische vaardigheden
Je leert wat de juiste telefoontechnieken zijn en hoe je doorverbindt zonder het contact met de klant te verliezen. Je leert om vriendelijk en professioneel te blijven, ook tijdens lastige gesprekken.
Management en leiderschap
Lastig om beleid te vertalen naar de praktijk? Doen je medewerkers niet wat nodig is? Heeft je nieuwe manager moeite met zijn/haar nieuwe rol? Moeite met functioneringsgesprekken?
Je leert hoe je medewerkers en management coacht en hoe je gesprekken voert. En welk type leiderschap je toepast op welk teamlid. Je krijgt de handvatten en tools om een goed functionerend team en/of teamlid te worden.
Service en klantgerichtheid
Gaan taken ten koste van klantgerichtheid? Staan de processen niet in dienst van je klant?
In het programma kunnen we ons bijvoorbeeld richten op:
- Houding en gedrag
- Klantgerichtheid
- Hospitality
Wil je jezelf, team of organisatie verder ontwikkelen?
Graag kijk ik samen met jou naar je vraag en behoefte. Uiteraard geheel vrijblijvend. Bel of mail me via 0622954957 / [email protected] . Of laat je contactgegevens achter en ik neem binnen 24 uur contact op.
Informatie
Contact
Jolanda Janssen
[email protected]
0031-6-22954957