Voldoen aan of overtreffen van verwachtingen van je klanten

 

Kijk je van buiten naar binnen? Weet je wat  klanten van je willen, hoe je voor hen het verschil maakt? Weet je welke ontwikkelingen er op de kortere en langere termijn op je afkomen? Heb je je bedrijfsvoering hierop ingericht? Of word je geleid door de waan van de dag en alle interne beslommeringen? 

In mijn advies staat jouw klant centraal. Graag help ik je met van buiten naar binnen kijken, het binnenhalen van de voice of the customer en relevante trends. En met het formuleren van je visie en strategie, met de vertaalslag naar je bedrijfsvoering en het verankeren in je organisatie.

Van bouwen aan een klantgerichte organisatie tot bouwen aan een Service Excellence organisatie. Van voldoen aan verwachtingen die je klanten hebben van je producten/basisdienstverlening en het adequaat omgaan met klachten tot het empathisch omgaan met je klanten, ze maatwerk, gepersonaliseerde service bieden en je klanten verrassen en verwonderen. Zie de Service Excellence piramide.

Alles voor een positieve tot uitzonderlijke klantbeleving.  Om klanten te boeien en binden. Vanaf het eerste contactmoment tot in alle fasen en momenten daarna. Zodat je nu en  in de toekomst het verschil kunt maken voor je klanten. 

 

Resultaten

N

Betere serviceprestaties. Levertijden, leverbetrouwbaarheid, bereikbaarheid, first time right e.d.

N

Tevreden, enthousiaste en loyale klanten. Klanten die blijven, klanten die meer bij jou besteden, klanten die jou aanbevelen en klanten die bewust voor jou kiezen.

N

Tevreden, enthousiaste en betrokken medewerkers

N

Positieve reputatie

N

Betere financiële resultaten

Bouwen aan
tevreden klanten

Bouwen aan een uitzonderlijke klantbeleving

Ontwikkelen 
visie en strategie