Why

Mijn passie is het leven en de omgeving van mensen beter en aangenamer maken. Ik ben daarom graag bezig met het realiseren van verbeteringen, vernieuwingen en het daadwerkelijk maken van de veranderomslag. Met het belang van de klant als vertrek- en ankerpunt. Om te voldoen aan verwachtingen van klanten of om deze te overtreffen. 

Uit onderzoek blijkt dat het realiseren van een uitzonderlijke klantbeleving leidt tot een beter resultaat voor organisaties. En dat bij kunnen dragen aan tevreden en loyale klanten veel voldoening en werkplezier geeft voor medewerkers. 

Met veel enthousisame en energie ondersteun ik daarom organisaties en mensen die echt het verschil willen maken. Met een win voor klant, medewerker en organisatie. Daar geloof ik in en word ik blij van. 

What

Superb biedt ondersteuning aan organisaties die zich willen ontwikkelen, toekomstbestendig willen zijn. Aan organisaties, die hun klanten willen begrijpen en echte toegevoegde waarde willen bieden. In alle branches, sectoren. B2B en B2C.

Ik help je om het beste uit je organisatie te halen. Met het ontwikkelen van visie, strategie en klantbedienings-concepten, het hierop inrichten van de organisatie, het implementeren en het begeleiden van de verandering. Van A tot Z of op onderdelen. Met advies, training en coaching en waar nodig door hands-on ondersteuning bij de realisatie en implementatie. Op organisatorische, marketing en commerciële vraagstukken.

Daarnaast help ik organisaties om effectief te werken aan het vergroten van hun klantgerichtheid en het bieden van een uitzonderlijke klantbeleving. Om te bouwen aan jouw klanten. De spil en het bestaansrecht van je organisatie.

Uitgangspunt voor mij is jouw klant. Ik help organisaties o.a. om:

N

Inzichtelijk te maken waar de organisatie staat. En op welke onderdelen en hoe je kan ontwikkelen

N

Van buiten naar binnen te denken. De (potentiële) klant echt te begrijpen, de stem van de klant binnen te halen en te verankeren binnen de organisatie

N

Een onderscheidende klantbeleving te ontwerpen en te verankeren in de strategie

N

De organisatie hierop in te richten en de formule hierop (door) te ontwikkelen

N

Klanten te werven, een relatie op te bouwen met klanten, deze te versterken en klanten te behouden

N

(Potentiele) klanten klantgerichter te benaderen en te bedienen

N

Zich te ontwikkelen tot een Service Excellence organisatie

How

Geen enkele organisatie is hetzelfde. Daarom bied ik maatwerk. Ik ontwikkel, train of coach datgene wat past en nodig is binnen jouw organisatie.  Afgestemd op jouw organisatie, formule en ambitie. Passend, relevant en met een haalbare aanpak. Zodat jij de belofte aan jouw klanten dag in, dag uit, nu en in de toekomst kan waarmaken.

Na een gratis intake breng ik een voorstel op maat uit. Passend bij jouw organisatie en situatie. Bij je akkoord ga ik samen met  jou/je organisatie aan de slag zoals opgenomen in het voorstel. Erop gericht dat je het daarna als organisatie zelf doet en de verandering blijvend is.

Voor advisering maak ik gebruik van bestaande modellen en tools. Denk aan organisatiemodellen, scans, customer journey maps e.d.  Voor het versterken van de klantgerichtheid vormen de Gouden Oor Standaard en het Service Excellence Model mijn inspiratie. Ik ben verbonden aan de Stichting Service Excellence in de rol van Service Excellence Practitioner en maak gebruik van de tools van de stichting.

Voor training en coaching ben ik franchisenemer van en maak ik gebruik van de trainings- en coachingsprogramma’s van 2Learn&More.

Wie ben ik?

Ik heb jarenlange ervaring in customer experience, advisering en lijn-, project-, verander- en implementatiemanagement. Van visie tot implementatie.

Ik ben zeer gedreven, ben sterk betrokken bij de ander en heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Ik heb een goed gevoel voor verhoudingen en belangen en acteer daar naar. Ik ben klantgericht, pragmatisch, creatief, stressbestendig, flexibel en kan goed luisteren en verbinden. Dit in combinatie met mijn enthousiasme, doorzettingsvermogen, daadkracht en overtuigingskracht zorgt er voor, dat ik in staat ben om anderen te inspireren, ontwikkelingen in gang te zetten en te realiseren.

Waarmee kan ik jouw organisatie helpen?

Graag kijk ik samen met jou naar je vraag en behoefte. Uiteraard geheel vrijblijvend. Bel of mail me via 0622954957 / jolanda@superbadvies.nl . Of laat je contactgegevens achter en ik neem binnen 24 uur contact op.