Superb
ADVIES
Bouwen aan tevreden klanten
Om aan verwachtingen van klanten te voldoen, is het belangrijk om je organisatie ‘op orde’ te hebben. Zodat je de beloften aan je klanten waar kunt maken. En je klanten ontzorgt door het zaken met je doen zo makkelijk mogelijk te maken. Op alle facetten. Denk aan producten op tijd leveren, afspraken nakomen en de digitale dienstverlening op orde hebben. En als er een keer iets mis gaat, het goed, snel en naar tevredenheid oplossen van het issue of de klacht.
Wat vinden jouw klanten belangrijk? Waar hebben zij last van? Wat frustreert je medewerkers? Iedere dag ontvang je direct of indirect diverse signalen over wat goed gaat en wat niet goed gaat. Deze signalen zijn goud voor je organisatie. Door feedback op te halen, te verzamelen en te analyseren, krijg je inzicht in welke verbeteringen en vernieuwingen wenselijk zijn om verwachtingen van klanten waar te kunnen maken. Het realiseren van deze verbeteringen en vernieuwingen verhoogt bovendien het werkplezier van de medewerkers en elimineert veel ergernissen en ‘onzichtbare’ inefficiency.
Superb ondersteunt je graag met het bouwen aan tevreden klanten. Van A tot Z of op onderdelen. Met het belang en de belevingswereld van jouw klant als vertrekpunt. Zodat je voldoet aan de verwachtingen van je klanten en je waarderen met een rapportcijfer van een zeven tot een kleine acht.
mogelijkheden
Uitvoeren scan (waar staat je organisatie) en vaststellen sterke en verbeterpunten
Binnenhalen van de stem van je klanten (deskresearch, interviews, klantenpanels e.d.)
Ontwikkelen en inrichten van klantfeedbackmanagement
Uitvoeren van een customer journey
Rondmaken van de klantfeedbackloop, inclusief continu verbeteren en vernieuwen
Trainen of coachen directie, management en medewerkers op de verandering
Begeleiden co-creatie
Ondersteunen implementatie
Waarmee kan ik jouw organisatie helpen?
Graag kijk ik samen met jou naar je vraag en behoefte. Uiteraard geheel vrijblijvend. Bel of mail me via 0622954957 / [email protected] . Of laat je contactgegevens achter en ik neem binnen 24 uur contact op.
Informatie
Contact
Jolanda Janssen
[email protected]
0031-6-22954957