Superb
ADVIES
Bouwen aan een
uitzonderlijke klantbeleving
Dit gaat om echt het verschil willen maken voor je klanten. Een sympathieke organisatie willen zijn en de menselijke maat zoeken. Het bouwen aan een emotionele connectie.
Om een consistente uitzonderlijke klantbeleving te kunnen bieden is het nodig je organisatie hierop in te richten. Dit gaat verder dan een tevredenheidsonderzoek uitvoeren, een customer journey uitwerken en af en toe een training doen. Het gaat om het structureel en consequent afstemmen van alle aspecten van de bedrijfsvoering op de klant. De behoeften, wensen en verwachtingen van je klanten kennen en hierop structureel inspelen. Met een aansprekende missie en daarop afgestemde strategie, interne organisatie en leiderschap. Met veel ruimte, richting en ondersteuning voor medewerkers om klanten een uitzonderlijke beleving te bieden. Zie het Service Excellence toetsingskader.
Superb ondersteunt je graag met het bouwen aan een consistente uitzonderlijke klantbeleving. Stap-voor-stap. Van van A tot Z of op onderdelen. Met het belang en de belevingswereld van jouw klant als vertrekpunt. Zodat je echt het verschil gaat maken voor je klanten en je klanten boeit en bindt.
mogelijkheden
Uitvoeren scan (waar staat je organisatie) en vaststellen sterke en verbeterpunten
Het hierop inrichten van de organisatie, doorvertalen naar de bedrijfsvoering
Ondersteunen bij de ontwikkeling naar een Service Excellence organisatie op 1 of meerdere onderdelen van het Service Excellence model
Begeleiden co-creatie
Trainen of coachen directie, management en medewerkers op de verandering
Ondersteunen implementatie
Waarmee kan ik jouw organisatie helpen?
Graag kijk ik samen met jou naar je vraag en behoefte. Uiteraard geheel vrijblijvend. Bel of mail me via 0622954957 / [email protected] . Of laat je contactgegevens achter en ik neem binnen 24 uur contact op.
Informatie
Contact
Jolanda Janssen
[email protected]
0031-6-22954957